مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-18اقتصادي

سوت زنی| چه کسی جوابگوی اعضای تعاونی دیوان عدالت اداری است؟


30 هکتار زمین در شهران تهران بیش از دو دهه است که از طریق تعاونی مسکن دیوان عدالت اداری به حدود هزارنفر واگذار شده است، اما تحویل این قطعات به دلیل کوتاهی تعاونی و عدم پاسخگویی مسئولان بلاتکیف مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تعاونی های مسکن ادارات دولتی که در دهه های قبل بدون استعلام از مراجع دی صلاح اقدام به واگذاری وکالتی زمین به کارمندان خود کرده اند، اکنون برای گرفتن سند و مجوز ساخت در این اراضی دچار مشکلاتی می شوند که از جمله آن ها کاربری زراعی یا موات زمین ها یا قرارگیری آن ها در تراز بالای 1800 متر است.

در همین راستا گزارشاتی از تعاونی های تهران با تیتر سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس شاهد مطالبات مردمی هستیم که در دهه 80 از کارمندان دیوان عدالت اداری در قالب تعاونی مسکن، قطعات زمین دریافت کردند اما این تعاونی تاکنون سند این اراضی را به مالکان آن ها تحویل نداده و حتی متولی مشخصی برای پاسخگویی ندارد.

واگذاری اراضی ملی به کارمندان دیوان عدالت اداری!!! بر همین مبنا برای کسب اطلاعات بیشتر با گزارشگر مربوطه ارتباط گرفتیم که وی ضمن اشاره به قرارداد مشارکت واگذاری دیوان عدالت اداری اظهار کرد: تعاونی مسکن دیوان عدالت اداری تیرماه سال 88 اقدام به واگذاری 325 هزار مترمربع زمین در قالب 600 سهام کرد و از هر متقاضی 1 میلیون و 500 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| چه کسی جوابگوی اعضای تعاونی دیوان عدالت اداری است؟

سوت زنی| چه کسی جوابگوی اعضای تعاونی دیوان عدالت اداری است؟